سخنرانی حجت الاسلام سینایی در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی در شهرستان باقرشهر

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حضرت احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) با حضور امام جمعه محترم باقرشهر¸ فرمانده محترم حوزه بسیج باقرشهر¸ ا‌‌ئمه محترم جماعات و جمعی از مردم شهید پرور و بسیجیان غیور باقرشهر در مسجد حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد. در این مراسم حضرت حجت السلام سینایی تولیت حوزه علمیه ابوالائمه حضرت ابوطالب علیه السلام به ایراد سخن پرداختند. 

این استاد حوزه علمیه فرمودند: ماهیت نهضت امام خمینی و شما مردم عزیز هم مٌلکی و هم ملکوتی بوده و هست و این بعد ربانی و ملکوتی نظام و انقلاب ماست که از دسترس فهم و شناخت شیاطین خارج است. نهضت امام به دنبال دنیای آباد و آزاد و هم عبودت و بندگی و تقوی بوده است. کشورهائی مثل عربستان¸ اسرائیل و آمریکا به دنبال رفاه و منافع خود هستند به قیمت کشتار مردم بی گناه به قیمت تجاوز به منافع و ناموس دیگران¸ اما جمهوری اسلامی حتی در دفاع مقدس و دفاع از حرم و امروز هم در دفاع از امنیت همواره احکام شرعی و تقوی را مراعات کرده است.

حجت السلام سینایی گفتند مهمترین معروف فردی توحیدات و ضروری ترین موهبت در اجتماع اتحاد و یکپارچگی است. پس بدترین منکر فردی شرک است و بدترین بیماری اجتماع تفرقه است.

تولیت حوزه علمیه حضرت ابوطالب علیه السلام فرمودند: توحید یعنی از کسی جز خدا نترسیم و به کسی جز خدا امید نداشته باشیم و به دنبال جلب رضایت کسی جز خداوند سبحان نباشیم و ...

ایشان فرمودند: دشمن همواره از ابتدای نهضت به دنبال ایجاد تفرقه بوده و هست. اوائل با خلق مسلمان و روحانیت و روحانیون و کرد و کوموله و... پس از جنگ با جنجال سر حق مرد و حق زن و عربیت و دین فارسی و تفرقه بین دانشگاه و حوزه علمیه و مراجع و... اکنون تمام توان خود را به میدان آورده است و از هر موضوعی برای ایجاد نزاع و جنگ داخلی استفاده می کند.

حجت السلام و المسلمین سینایی در ادامه فرمودند امروز دشمن میداند نمی تواند نظام عزیز اسلامی را نابود کند بلکه هدف اصلی او ایجاد اغتشاش و هرج و مرج است تا به این وسیله سرعت رشد اقتصادی و علمی ما را بگیرد. دانشجویان و طلاب را به جای پژوهش متمرکز در نزاع و درگیری می کند. مردم و دستگاه های نظامی و انتظامی را منصرف کند تا بتواند منافع این مردم را مثل مردم مظلوم عراق و سوریه و یمن به تاراج ببرد و همه ما باید هوشیار باشیم که گرفتار تفرقه و نزاع نشویم.

در پایان مداحان عزیز به روضه و مرثیه خوانی برای شهدای عزیز شیراز و سید و سالار شهیدان علیه السلام پرداختند. 



افزودن نظر