پشت پرده کشتارهای میانمار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

حجت‌الاسلام مجيد سینایی موسس مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نسل‌کشی بزرگ در کشور میانمار عوامل اصلی پشت پرده این کشتارها اظهار داشت: به طور قطع عوامل اصلی پشت پرده این جنایت‌ها کشورهای آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی افزود: در کشور میانمار سال 1928 قانونی تصویب‌ شد که برای گروه‌های مختلف شناسنامه هویتی تشکیل داده‌اند در آن زمان دولت میانمار برای مسلمانان هویتی مشخص نکرد، به همین علت می‌گویند آنان شهروند میانماری نیستند و باید خاک این کشور را ترک کنند که البته این حرف باطل است.

بیرون کردن افراد با اعمال خشونت‌آمیز ضد حقوق بشر است

مؤسس حوزه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) ادامه داد: بیرون انداختن یک عده‌ به بهانه شهروند آن کشور نبودن به لحاظ حقوقی وجاهت ندارند به فرض اینکه حرف درست باشد بیرون کردن این افراد با اعمال خشونت‌آمیز همراه با جنایت وحشیانه ضد حقوق بشر است که در طول تاریخ سابقه نداشته است.

حجت‌الاسلام سینایی گفت: کشورهای غربی جایزه نوبل را به «آن سوچی» دولت میانمار دادند کسی که به همراه ارتش میانمار و افراطی‌های بودائی این کشتار را علیه مسلمانان میانمار انجام می‌دهند تا منافعشان از سوی آمریکا و اسراییل غاصب تأمین کنند.

وی ادامه داد: سربازان میانماری از سوی سربازان اسرائیلی تعلیم و آموزش‌ دیده‌اند و سلاح‌های آنان توسط این دو کشور تأمین می‌شود، در واقع هدفشان این‌که به بدترین شکل افرادی که به دین مبین اسلام گرایش دارند را از میان ببرند در طول تاریخ بسیار شاهد کشتار مسلمانان بودیم، در سال 1990 بوسنی هرزگوین، عراق، سوریه که مسلمانان را با اعمال وحشیانه و ددمنشانه می‌کشتند.

ایجاد ترس در بین مردم جهان برای گرایش به دین اسلام

مؤسس حوزه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) افزود: در واقع با این اعمال وحشیانه از مسلمانان زهرچشم می‌گیرند و به مردم عالم در شرق و غرب می‌فهمانند که نباید مسلمان شوند بدین‌صورت سبب ترس در افراد غیرمسلمان و مانع تبلیغ اسلام از سوی مسلمانان می‌شوند.

حجت‌الاسلام سینایی عنوان کرد: این هدف اصلی کشورهای آمریکا و اسرائیل غاصب است که پشت همه کشتارهای ازجمله نسل‌کشی بوسنی هرزگوین، جنگ هشت سال دفاع مقدس در ایران، سوریه، عراق و افغانستان بوده‌اند و مردم را به‌طور عادی نمی‌کشتند بلکه به بدترین شکلی که انسان نمی‌تواند تصور کند این عمل را انجام می‌دهند.



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
خیر