هدف دشمنان اسلام آسیب رساندن به این نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار قسم از ناحیه حبیب ابن مظاهر؛ روز گذشته اولین نشست هیئت عاشقان ولایت منطقه 17 به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه حبیب ابن برگزار شد.

این جلسه که با حضور فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج وهمچنین سرگروهها و مربیان حلقه های صالحین منطقه 17"دارالشهدای تهران" برگزار شد که با سخنرانی سرهنگ علیرضا سالارکیا فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر و حجت السلام والمسلمین سینایی سر مربی حلقه های صالحین ناحیه حبیب ابن مظاهر همراه بود.

در این نشست حجت السلام والمسلمین سینایی ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد اهمیت برگزاری هیئت عاشقان ولایت توضیحاتی داد و گفت: هدف دشمنان اسلام آسیب رسانده به این نظام اسلامی است و ما باید در همه حال هوشیار باشیم و نگذاریم کوچکترین آسیبی به این مملکت اسلامی وارد شود.

حجت السلام والمسلمین سینایی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر اسلام که آمریکا شیطان بزرگ است به تحرکات ارتش امریکا و صهیونیسم در کشورهای دیگر پرداخت و افزود دشمن به دنبال بی اهمیتی و بی تفاوتی نسبت به مسائل جامعه است و هر کس رو هم به یک شکلی گمراه میکند. مواظب اختلاف افکنی های دشمنان باشیم.

سرمربی حلقه های صالحین ناحیه حبیب ابن مظاهر با بیان صحبت هایی از مقام معظم رهبری(مد) که بزرگترین منکر ناامید کردن مردم ما از انقلاب اسلامی است گفت: کسی به شخصه مشکلی دارد ضربه به خود میزند و کسی که با ناامید کردن مردم ضربه به انقلاب اسلامی میزند و ثمره خون شهدا و انبیاء را پایمال میکند.

وی در پایان با توجه به اهمیت کیفی سازی حلقه های صالحین اظهار داشت: نا امیدی و بیحالی و رمقی آن چیزهایی است که دشمنان اسلام میخواهند.

انتهای پیام//