نقض برجام نشان داد آمریکایی‌ها بر نابودی ایران اتحاد دارند

حجت‌الاسلام مجید سینایی تولیت مدرسه علمیه حضرت ابوطالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نقض برجام و واکنش عملی مسؤولان در قبال این تصمیم، گفت: امروز بعد از نقض آشکار برجام مسؤولان در مشورت با یکدیگر باید با وحدت و انسجام ملی پاسخگوی دشمن باشند چراکه اختلاف نظر ما به نفع آنان است.

وی افزود: از همان ابتدا مشخص بود که برجام حل‌کننده مشکلات کشور نیست بلکه باور اقتصاد مقاومتی و اتکال به مردم تکیه‌گاه نظام بوده و هست، اما برجام عاملی شد که برخی امیدواران به خارج ناامید شوند.

آمریکایی‌ها با وجود اختلافات فراوان در نابود کردن ایران اتحاد دارند

تولیت مدرسه علمیه حضرت ابوطالب(ع) درباره پیام تصویب تمدید تحریم‌های 10 ساله بدون حتی یک رای مخالف برای غرب گرایان که مدت‌ها با بحث خوب و بد بودن دموکرات و جمهوریخواه دنبال توجیه اعتماد خود به آمریکایی‌ها بودند، عنوان کرد: این طیف غرب‌گرا در کشور ما از کمترین سواد سیاسی بی‌بهره‌ هستند چراکه آنچه را با چشم می‌بینند قبول نمی‌کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در هر چه اختلاف نظر داشته باشند در نابود کردن جمهوری اسلامی ایران و بغض و کینه نسبت به مردم ما اتحاد دارند، یک نمونه از هزاران را امروز شاهدیم که در سنای آمریکا با رای 99 درصد تحریم‌ ده ساله علیه ایران تمدید می‌شود.

حجت‌الاسلام سینایی درباره اینکه جمهوری اسلامی ایران چه ابزارهایی را برای واکنش به نقض برجام در اختیار دارد، اظهار داشت: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم به سازمان‌های بین‌المللی تکیه کنیم چراکه همه آنها تحت نفوذ آمریکا هستند، برای نمونه همواره دبیرکل سازمان ملل بارها جنایات مستکبران را دیده اما سکوت کرد یا همین اواخر برای کشتن بچه‌های مظلوم یمن پول می‌گیرد که هیچ اعتراضی نداشته باشد.

ما باید افکار عمومی دنیا را نسبت به جنایات آمریکا آگاه کنیم

وی افزود: ما باید اسناد و مدارک جنایات و خیانت‌های دشمنان قبل و بعد انقلاب را جمع آوری کرده و افکار عمومی دنیا را نسبت به آن آگاه کنیم، به عنوان مثال آمریکا دو میلیارد دلار پول ما را بلوکه کرده، قانون ظالمانه داماتو، زدن هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی، زدن دکل‌های نفتی در سال 67 تنها بخشی از جنایات و خیانت‌های آمریکا بر علیه کشور ما است.

آمریکا در دشمنی خود جدی است

تولیت مدرسه علمیه حضرت ابوطالب(ع) گفت: ما همواره در مقابل آمریکا گذشت کرده و لبخند زدیم در حالیکه دشمن در دشمنی خود جدی است.

نقض برجام به جوانان نشان داد که هیچ امیدی به دشمنان انقلاب نیست

حجت‌الاسلام سینایی درباره عبرت از نقض برجام، ابراز کرد: انقلاب ما به سادگی به دست نیامده برای آن بسیاری زندانی، اسیر، تبعید یا کشته شدند، شعار انقلاب نه شرقی و نه غربی است، شاید جوانان ما این تجربه‌ها را نداشته باشند، اما امروز نقض برجام به آنان نشان داد که هیچ امیدی به دشمنان انقلاب نیست بنابراین باید دست روی زانوی خود گذاشته و استقلال کشور را حفظ کرد.

وی افزود: زمانیکه ما خواب هستیم دشمن بیدار است و بر ضد ما کار می‌کند، امام راحل در یکی از نامه‌های خود به جوانان فرمودند: کینه مقدس خود را نسبت به دشمنان و مستکبران را در دل نگه دارید تا روزی که فرصت پیدا کرده این کینه را بروز داده و بر سر آنها پیاده کنید.

کینه آمریکا نیروی محرکه خوبی برای جلو رفتن است که نباید فراموش شود

تولیت مدرسه علمیه حضرت ابوطالب(ع) بیان داشت: استراتژی مرگ بر آمریکا یک شعار بی‌روح نیست بلکه دستاوردی معنوی است چراکه آمریکا هنگام دوستی نیز دشمنی می‌کند بنابراین کینه آمریکا نیروی محرکه خوبی برای جلو رفتن است که نباید فراموش شود.

حجت‌الاسلام سینایی درباره مبنایی فرمایش رهبر معظم انقلاب که همواره فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست و اگر پیمانی ببندد پیمانش را نقض خواهد کرد، اظهار داشت: مبنای بیانات رهبر معظم انقلاب بر اساس انسان‌شناسی قرآن است، خداوند در قرآن می‌فرماید بسیاری از انسان‌ها هنگام بی‌نیازی و قدرت طاغی، عصیانگر و مستکبر می‌شوند، امروز بسیاری از کشورها و به خصوص آمریکا با داشتن سرمایه، پول، قدرت یا کلاهک‌های هسته‌ای دچار خوی استکباری هستند.

وی افزود: آمریکا همچون حیوان درنده‌ای است که بسیاری از جنایات امروز در دنیا و به ویژه منطقه غرب آسیا را سردمداری می‌کند، آیه قرآن می‌فرماید پیشوایان کفر را بکشید چراکه اگر با شما پیمان ببندند آن را نقض خواهند کرد حتی اگر قسم خورده باشند، رهبر معظم انقلاب تربیت شده قرآن و مفسر آن است و می‌دانند که نمی‌شود به مستکبرانی نظیر آمریکا اعتماد یا تکیه کرد.

امروز امنیت و آرامش مهم ترین نقطه قوت کشور ما است

تولیت مدرسه علمیه حضرت ابوطالب(ع) با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش مهمترین نقطه قوت کشور ما است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همین روال را دارند، ما باید دوستان خود را در ناامیدی نسبت به آمریکا قانع کنیم و با اتحاد به ساخت کشورمان بپردازیم و از نظر حیثیتی، فکری و اعتقادی، دنبال ضربه زدن به دشمن باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید جوانان و مسؤولان خود را متوجه درنده‌خویی دشمنی چون آمریکا کنیم که نه تنها با مردم ما بلکه با مردم خود نیز اینگونه رفتار می‌کند، یک نمونه از اقدامات نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب است که افکار عمومی را به سمت و سوی حقیقت جذب می‌کند./301/807/ب1

 



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
نمایش در اسلایدر