علمای جهان اسلام در برابر ظلم به مردم یمن سکوت نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید سینایی مدیر حوزه علمیه حضرت ابوطالب (ع)، امروز در مراسم سوگواری سیدالشهداء (ع) که در امامزاده حسن (ع) برگزار شد، گفت: امروز جامعه اسلامی با ناامنی، ظلم و مصیبت مواجه است.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم یمن، بحرین، عراق و سوریه گرفتار دسیسه دشمن هستند، عنوان کرد: جاهلان خودفروخته همچون عربستان و دشمنان مکار همچون آمریکا مسلمانان را گرفتار دسیسه کردند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوطالب (ع)، افزود: آل سعود در تهاجم اخیر خود 700 نفر را در یک مجلس ترحیم می‌کشد تا جنایتی بر جنایات سابق خود اضافه کند، این خائنان حرمین برحسب ظاهر مسلمان هستند اما در اصل و اساس سرسپرده دشمن مکار و کافری همچون آمریکا است.

حجت‌الاسلام سینایی بابیان اینکه معنای لااله‌الاالله در اصل سرسپردگی به خداوند، ایمان به آخرت و ارزش‌های الهی است، اظهار داشت: آل سعود روی پرچم کشورشان لااله‌الاالله نوشتند اما جنایاتی را که آنها مرتکب می‌شوند حتی یک انسان بی‌دین با فطرت انجام نمی‌دهد.

وی افزود: در واقع آل سعود با کج‌اندیشی‌ها و جنایاتی که مرتکب می‌شوند روی هر انسان خونریزی را سفید کردند، با یاری خدا به‌زودی همه خواهیم دید که امپراتوری آل سعود سرنگون خواهد شد چراکه آنها از فرعون، نمرود یا بنی‌امیه بالاتر نیستند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوطالب (ع)، در ادامه گفت: سال 61 که حضرت سیدالشهدا (ع) به دست یزید شهید شد سال 64 یزید و سال 67 عمر سعد نابود شدند، و امروز از آنها فقط حرفی باقی‌مانده است آل سعود هم به آنها ملحق خواهند شد.

حجت‌الاسلام سینایی افزود: در دستگاه امام حسین (ع) از مصیبت‌های عالم اسلام نباید غافل شد شمر و یزیدیان امروز هم مورد لعن و نفرین ما هستند، حضرت می‌فرماید: چطور ممکن است کسی مثل من باکسی مثل یزید بیعت کند هرکس مثل من باشد باکسی مثل یزید بیعت نمی‌کند.

وی بیان داشت: مدافعان حرم در سوریه، بچه‌های حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و بسیجیان عراق با پیروی از امام حسین (ع) نمی‌خواهند با ظالمان بیعت کنند که کشورشان زیر چکمه‌ها و پوتین‌های آمریکا باشد به همین علت آنها را به خاک و خون می‌کشاندند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوطالب (ع)، با اشاره به اینکه ما با عزاداری بر حضرت علی‌اکبر (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) از همه‌کسانی که بچه‌های مردم را می‌کشند برائت می‌جوییم، گفت: آل سعود اطراف یمن را محاصره کرده طوری که هیچ غذا یا دارویی به این مردم مظلوم نرسد از آن‌طرف بزرگ‌ترین محموله تسلیحاتی از آمریکا خریداری کرده و بر سر این مردم می‌ریزند.

حجت‌الاسلام سینایی افزود: باید مسلمانان همه کشورهای اسلامی بیدار شوند که آل سعود را یک خائن دانسته و او را به‌پای میز محاکمه بکشند، درحالی‌که امروز اگر مردم یمن به عربستان حمله کنند برخی کشورهای اسلامی مدعی خواهند شد که به قبله مسلمانان حمله شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید علمای کشورهای اسلامی به‌پاخیزند و در مقابل این‌همه ظلم و جنایت سکوت نکنند./201/807/ب1



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
نمایش در اسلایدر