حوزه‌های علمیه با قدرت بیشتری در زمینه ظهور منجی کار کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجيد سینایی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) شامگاه سه شنبه در ایام عزاداری ماه محرم که در امامزاده حسن برگزار شد با اشاره به اینکه تا زمانی که اقدامی عملی در زمینه کاری نداشته باشیم آن کار فایده‌ای ندارد، اظهار داشت: جدی‌ترین اقدام برای امر ظهور امام زمان(عج) را امام راحل انجام داد.

وی ادامه داد: در زمان انقلاب متأسفانه برخی گروه‌ها مردم را در زمینه امام عصر(عج) به گمراهی می‌بردند، نمونه داشتیم که مردم را به بیابان می‌کشاندند و می‌گفتند کسی که حلال‌زاده باشد صدای امام زمان(عج) را می‌شنود، در اصل با انجام این کارها ایجاد خرافه می‌کردند، بنابراین صحبت علمی در زمینه ظهور باید انجام شود، هر چند که این کار مقدمه‌ای است و باید به مرحله عملی برسد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچم ولایت را بر دست دارد، خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم که با جان و دل در جهت سخنان رهبری و فرمایشات ایشان حرکت می‌کنند همان نمونه بارز رفتار عملی برای ظهور امام زمان(عج) هستند، دشمن هم دقیقا با این موضوع مشکل دارد و تلاش خود را برای کارشکنی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام سینایی با اشاره به اینکه دشمن از هیچ موضوعی به سادگی عبور نمی‌کند، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید با قدرت بیشتری کار کنند، دانشگاه‌ها و دولت به همراه مردم باید برای امر فرج حرکت کنند که این اقدام نیز به یک راهبر نیاز دارد که مقام معظم رهبری این پرچم را در دست دارد، البته به وجود یک معصوم نیاز است و آنجا است که ما باید منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم.

وی افزود: ما باید هوشیار باشیم که آنچه در زمان امام عصر(عج) از سوی مردم اتفاق افتاد از ما نیز سر نزند، بیان کرد: حرکت امام راحل و نقطه نظرات ایشان در زمینه ظهور شناخته نشده است، ما تنها از امام راحل یاد می‌کنیم اما به آنچه که برای ما گفته است عمل نمی‌کنیم، اینکه ما بعد از 37 سال از گذشت انقلاب دوباره به جاهلیت رسیده‌ایم جای سؤال است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که نور الهی را خاموش کند، تصریح کرد: آمریکای ملعون در دنیا هیچ کاره است، خداوند نور خود را کامل می‌کند و عالم را به سرانجام می‌رساند، به این ترتیب گفتن اینکه دنیا در دست آمریکا است یک باور کاملا مضحک است.

حجت الاسلام سینایی تأکید کرد: برای خالص شدن گاهی اوقات به زیارت می‌رویم و برای منجی عالم دعا می‌کنیم، در این شرایط یک سری نکات قابل تأمل است، زیارت به معنای جدایی از غیر است، زیارت یک سلوک است که اگر ما یک سیر و سلوک جامع داشته باشیم موفق به زیارت می‌شویم، البته رفتن به زیارت و حتی بوسیدن ضریح هم انسان را به راه می‌آورد اما اگر کسی هم به این سلوک نرسد زیارت او درست است، ولی باید سعی خود را کنیم که به مرحله سلوک برسیم.

وی یادآور شد: زیارت عاشورا از سوی دشمن خیلی در حال تحریف است، دشمن سعی می‌کند بگوید که زیارت عاشورا درست نیست، به نسبت زیارت عاشورایی که ما می‌خوانیم از زمان امام حسین(ع) هیچ کس نسبت به آن بی‌توجهی نکرده است، در مستحباتی چون عید قربان، عید فطر، نیمه شعبان، عرفه و در مراسم‌های عزاداری آمده است که زیارت عاشورا بخوانید.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) ابراز داشت: زیارت عاشورا چه دارد که در جشن و عزا توصیه شده است خوانده شود؟ در این زمینه مباحث زیادی وجود دارد، رمز خاصی در این زیارت عاشورا است که آمده است هر کس 40 روز زیارت عاشورا بخواند حاجت خود را می‌گیرد.

حجت الاسلام سینایی در پایان گفت: توصیه می‌کنم به زیارت امام حسین(ع) بی اعتنا نباشید، اگر حاجتی دارید از این زیارت می‌توانید بگیرید./816/201/ب2

 



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
نمایش در اسلایدر