تفکر سکولار برخی مسؤولان خلاف اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید سینایی مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) امروز در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که در امامزاده حسن(ع) برگزار شد، درباره حرکت برای ظهور امام زمان (عج) گفت: جدی‌ترین حرکت در راستای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) را امام راحل انجام دادند.

وی افزود: اینکه ما بنشینم و درباره امام زمان (عج) و ظهور ایشان حرف بزنیم اما در عمل کار را به خداوند و امام زمان (عج) واگذار کنیم که همه مشکلات و موانع فرج را برطرف کنند تفکری غلط و به مذاق دول غربی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) با اشاره به اینکه صحبت‌های علمی لازم اما مقدمه اقدام عملی است، عنوان کرد: امروز که رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل پرچم انقلاب را در دست دارند و مردم حزب‌الله باجان و مال در میدان هستند، حرکتی علمی و عملی است که زمینه‌ساز فرج امام زمان (عج) و منفور دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام سینایی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی اسلام از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند، با اشاره به مثالی اظهار داشت: وقتی آمریکا صدام را کنار زد، مزدوران آنها خادم مسجد سهله را برای بازجویی به آمریکا برده تحت شکنجه قرار می‌دهند که بدانند امام زمان شیعیان کجاست که او را دستگیر کنند.

وی بابیان اینکه حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و همه مردم باید برای ظهور اقدام عملی داشته باشند، ابراز کرد: ما نیاز به قائد داریم با علم غیر معصوم نمی‌شود به سرمنزل مقصود رسید هرگاه احساس نیاز به معصوم در ما جدی شود حضرت تشریف می‌آورند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) افزود: پرداختن به واقعه تاریخی عاشورا و معارف آن با نگاه دیروز برای سروسامان دادن به امروز و آینده ما است برای اینکه آنچه کوفیان انجام دادند از ما نیز سر نزند.

حجت‌الاسلام سینایی با اشاره به اینکه اسلام ناب نبوی که امام راحل پرچم آن را بلند کردند هنوز هم کامل شناخته‌نشده است، عنوان کرد: اینکه برخی مسؤولان 37 سال بعد از انقلاب نگاه سکولاریسمی نسبت به دین و سیاست پیدا کردند تفکر غلطی است که اگر حاکم شود به همان روزهای پیش از انقلاب بازگشت خواهیم داشت در حالیکه در اسلام دیانت و سیاست از هم جدا نیستند.

وی افزود: امروز فرزندان اسلام در یمن، لبنان و سوریه به جدا نبودن دین از سیاست آگاه شدند، دشمنان می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند اما بدانند هیچ‌کس نمی‌تواند با فوت کردن نور خورشید را خاموش کند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (ع) در ادامه گفت: آمریکا نمی‌تواند با اقدامات خود نور الهی را خاموش کند، آمریکا ظاهراً در عالم کدخدایی می‌کند اما نور به دست او نیست خداوند به دست خود نور خود را کامل می‌کند، آن‌ها صرفاً دست و پایی می‌زنند، به‌زودی وجود نحسشان از عالم پاک‌شده و مردم مستضعف بر سرنوشت خود مسلط می‌شوند./201/807/ب1

 



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
نمایش در اسلایدر