بازدید مدیر محترم مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران و هیئت همراه از مدرسه علمیه حضرت ابوطالب (علیه‌السلام)

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران، و هیئت همراه روز سه شنبه مورخه 98.07.02 با طلاب حوزه علمیه حضرت ابوطالب دیدار کردند و بعد از آن با تولیت محترم حوزه، جناب حجت‌الاسلام سینایی و کادر حوزه علمیه دیدار نمودند و از نقطه نظرات ایشان در امور حوزه‌های علمیه بهره‌مند شدند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، در جمع طلاب سفیران هدایت مدرسه علمیه ابوطالب(علیه السلام)، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: هر طلبه ای که در حجره و مدرس مشغول تحصیل و مطالعه است نباید خودش را منحصر در همین حجره یا شهر و حتی کشور ببینید، بلکه باید نگاهی وسیع و جهانی به مسائل داشته باشد.

حجت الاسلام رحیمی صادق در جمع طلاب تهران:
طلاب در تحقق گام دوم انقلاب پیشرو باشند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به ماموریت های ابلاغی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: جوانان عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی توانسته اند به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و موشکی دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، امروز در جمع طلاب سفیران هدایت مدرسه علمیه ابوطالب(علیه السلام)، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: هر طلبه ای که در حجره و مدرس مشغول تحصیل و مطالعه است نباید خودش را منحصر در همین حجره یا شهر و حتی کشور ببینید، بلکه باید نگاهی وسیع و جهانی به مسائل داشته باشد.

وی افزود: فلسفه حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران در جمع طلاب مدارس، شنیدن حرف ها و ایده های طلاب و اساتید و نیز انتقادات و پیشنهادات سازنده شما می باشد و بخشی که نیاز به توضیح و تبیین باشد، همکاران ما پاسخگو خواهند بود و برخی مطالب هم که نیازمند تامل بیشتر و برنامه ریزی است در فرصت مناسب مجددا مورد بررسی بیشتری قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با بیان این که طلاب رکن اصلی حوزه علمیه می باشند، بیان داشت: نظرات و ایده های شما برای ما مهم است و اطمینان داریم دیدگاه های شما می تواند در پیشبرد اهداف حوزه علمیه تهران بسیار مؤثر باشد.

مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به ماموریت های ابلاغی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حوزه علمیه می تواند نقش مؤثری در تحقق این ماموریت ها داشته باشد و باید همانند روزهای هشت سال دفاع مقدس روحانیت پیشگام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشد.

وی ابراز داشت: هم اکنون جوانان عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی توانسته اند به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و موشکی دست یابند، در حالی که در دوران دفاع مقدس حتی از دادن سیم خاردار به نیروهای ایرانی خودداری می کردند، اما هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت علمی کشور موجب شگفتی دشمنان اسلام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان با اشاره به فرهنگ عاشورا و نقش آن در انقلاب اسلامی، گفت: مبارزه با جهالت و نادانی که امام حسین(علیه السلام) جان خود را به خاطر آن فدا کردند، هم اکنون رسالت مهمی است که بر دوش طلاب و فضلای جوان حوزه علمیه قرار داده شده است. 313/42

 



افزودن نظر