تولیت مدرسه سفیران هدایت حضرت ابوطالب مطرح کرد؛ بیانات رهبری در مذمت سند ۲۰۳۰، آزمونی برای مسئولان

تولیت مدرسه سفیران هدایت حضرت ابوطالب مطرح کرد؛

بیانات رهبری در مذمت سند ۲۰۳۰

آزمونی برای مسئولان

تهران - حجت الاسلام سینایی با بیان اینکه علما و مردم در برابر اجرای سند ذلت بار ۲۰۳۰ سکوت نخواهند کرد، گفت: مجلس با بی توجهی به اجرای سند ۲۰۳۰ شریک جرم دولت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید سینایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به هشدار رهبر انقلاب درباره اجرای سند 2030 اشاره و ابراز کرد: حضرت آقا برای چندمین بار است که اجرایی شدن سند 2030 را به مسؤولان هشدار و تذکر می‌دهند.

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) با تأکید بر اینکه دستور رهبر انقلاب در جلوگیری از اجرای سند 2030 برای دولت و مجلس شورای اسلامی یک حکم لازم الاجرا است، اظهار داشت: عمل به سند 2030 در جامعه اسلامی اقدامی غیرقانونی و خلاف شرع محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قوه مجریه باید از این کار خود دست بردارد، عنوان کرد: هر نهاد و یا دستگاهی که اقدام به اجرای سند 2030 کند باید با او برخورد جزایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سینایی در ادامه بیان داشت: چنانچه قوه مجریه در اجرای سند 2030 تخلفی انجام دهد این مجلس شورای اسلامی است که وظیفه دارد تخلفات را شناسایی و در اختیار قوه قضاییه قرار دهد در غیر این صورت‌ مجلس نیز شریک جرم دولت خواهد بود.

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) افزود: اگر قوای سه‌گانه در توقف کامل سند 2030 کوتاهی کنند و نسبت به دستور رسمی رهبری بی‌توجه باشند بدانند که علما و مردم در برابر اجرای این سند سکوت نخواهند کرد چراکه انقلاب اسلامی از آن مردم است و خودشان نیز از آن محافظت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین خوب است در این فرصت قوای سه‌گانه صداقت خودشان را نشان دهند و اجرای موذیانه و غیرقانونی این سند را متوقف کنند؛ رسانه‌ها، جراید و صدا و سیما موظف هستند آن مواردی که در مهدکودک‌ها، دبستان‌ها و ... اجرا می‌شود را علنی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سینایی با تأکید بر اینکه والدین باید به آموزش فرزندانشان در مدارس و مهدهای کودک نظارت دقیق داشته باشند، گفت: دستور رهبر انقلاب در عدم اجرای سند 2030 در مهدها و دبستان‌ها یک واجب شرعی است که 80 میلیون انسان را موظف می‌کند اجازه ندهند این سند در مراکز آموزشی اجرا شود.

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) در پایان خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه با روشنگری برای مردم راز از پشت پرده اجرای سند 2030 بردارند./813/ت302/ب1

برچسب ها: مجید سینایی سند 2030 دولت

لینک کوتاهrasanews.ir/002mIa



افزودن نظر

نمایش در اسلایدر: 
نمایش در اسلایدر